Eļļa
Eļļa - jautājumi un diskusijas
Kā iztīrīt eļļas traipu no zīda halāta? (19)
Smalks zīda halāts, uz kura ir eļļas traips... Kā visvienkāršāk un labāk to iztīrīt /ķīmiskajām tīrītavām pēc dažiem nepatīkamiem starpgadījumiem neuzticos/?
Smalks zīda halāts, uz kura ir eļļas traips... Kā visvienkāršāk un labāk to iztīrīt /ķīmiskajām tīrītavām pēc dažiem nepatīkamiem starpgadījumiem neuzticos/?
pie mums sheit kjiimikkji piezvana klientam,pirms tiira un taa arii pasaa-risku par sho traipu uznjemas klienc. ja klienc dod zaljo gaismu-tiira, ja ne, lai iet ieskrieties :) maklē kas tirgo amway produkciju, viņiem ir tāda zapte ar ko pat košļenes var dabūt ārā. ja atceros saucas PreWach man jau patīm Amway tīrīšanas līdzekļi - līdz šim man visus brīnumus ir iztīrījuši kaut kad dzirdeju, ka uzreiz sali uzberot, tas kaut ko sasuc sevi un pec tam vieglak iztirit...bet varbut jau par velu!
P.S. es visus dabiskos zidus mazgaju pati ar rokam manuprat daudz veiksmigk par kimisko tiritavu! ··· Eļļa: Kā iztīrīt eļļas traipu no ... lasīt visu diskusiju (19 atbildes) »
Ieteikums meklēt motoristu... ··· Eļļa: Tosolā dzen eļļu lasīt visu diskusiju (12 atbildes) »
Eļļa... (11)
Vai kāds šajos domubiedros var nolasīt īsu lekciju par eļļām? Interesē motociklu dakšas - amortizatoru eļļas, ar ko atšķiras no motoru eļļām.
Vai kāds šajos domubiedros var nolasīt īsu lekciju par eļļām? Interesē motociklu dakšas - amortizatoru eļļas, ar ko atšķiras no motoru eļļām.
Audi A6 1999 - kad jāmaina eļļa (13)
Audi A6 1999g.TDI.,Pēc cik t.km.ir jāmaina eļļa? Katrā vietā saka savadāk.Paldies!!!
Audi A6 1999g.TDI.,Pēc cik t.km.ir jāmaina eļļa? Katrā vietā saka savadāk.Paldies!!!
jebkuram auto ella ir jamaina un ellas filtrs ik pec 10.000km ieteikums, ja grib saglabaat tiiru dzineeju, nenokaut turbiinu. ellja ir jaamaina ik peec 7500km, veelams lietot sinteetisko ellju, un elljas markas nejaukt. 10.000 km...nomainit vari jebkutaa servisaa. nevairaak kaa pa 10 000 km savaadaak motoors saak akstiities, un veelpietam tev ir dizels taa kaa maini vien uz 10 000. tikai skaties kas pa eļu ieksha ja nesintetiska tad laej nesintetisko, ja pussintetiska tad ar lej to , ja sintetiska tad tikai to, ja esi jau nejaushi ieleejis sinteetisko pie nesinteetiska tad tev ar vis muuž buus jaalej sintetiskaa ··· Eļļa: Audi A6 1999 - kad jāmaina ... lasīt visu diskusiju (13 atbildes) »
http://www.volvohowto.com/volvo-s60-s80-v70-xc70-xc90-oficial-recomended-engine-oil-specifications-p
etrol-and-diesel-engines/
Experimentus taisiit nevajag autinniem.Praktsiki visiem der 5W30. Ko razotaajs saka, to lej. Vai labaaku ko. Tāda gada motoram ar dies vien zina kādu noskrējienu jābūt pateicīgam ja vispār svaigu eļļu pielej. Bet kur pazudis ´´mundris´´, jautājuma īpašnieks? Servisa eļļa. Nemaini pats, ja neko nesaproti. Servisā zinās, kas un kā. Ja nu pats - tad lej saulespuķu eļļu :::::DDDDD::::: Vārsta vāku:) tik vecai mašīnai pietiek ja ir svaiga.....kad brauksi krosā, tad varēsi meklēt pareizo marku ··· Eļļa: Kada ella paredzeta motoram lasīt visu diskusiju (14 atbildes) »
etrol-and-diesel-engines/
Experimentus taisiit nevajag autinniem.Praktsiki visiem der 5W30. Ko razotaajs saka, to lej. Vai labaaku ko. Tāda gada motoram ar dies vien zina kādu noskrējienu jābūt pateicīgam ja vispār svaigu eļļu pielej. Bet kur pazudis ´´mundris´´, jautājuma īpašnieks? Servisa eļļa. Nemaini pats, ja neko nesaproti. Servisā zinās, kas un kā. Ja nu pats - tad lej saulespuķu eļļu :::::DDDDD::::: Vārsta vāku:) tik vecai mašīnai pietiek ja ir svaiga.....kad brauksi krosā, tad varēsi meklēt pareizo marku ··· Eļļa: Kada ella paredzeta motoram lasīt visu diskusiju (14 atbildes) »
Zūd eļļas un dzesēšanas šķidruma līmenis (8)
Auto Mazda 6, benzīns ir problēma, liels eļļas patēriņš un arī dzesēšanas šķidrums zūd samērā straujā tempā. Kas varētu būt pie vainas? Precīzi nepateikšu, bet tas sākās diezgan vienlaicīgi. vai tās ir kaut kā ...
Auto Mazda 6, benzīns ir problēma, liels eļļas patēriņš un arī dzesēšanas šķidrums zūd samērā straujā tempā. Kas varētu būt pie vainas? Precīzi nepateikšu, bet tas sākās diezgan vienlaicīgi. vai tās ir kaut kā ...
Citroen Berlingo 2018, 1.6i, cik jātērē dzinēja eļļa (11)
Auto, pirkts jauns. Līdz pirmajai TA, uz 30000 kopumā pieliets nepilns litrs eļļas. Pēc dzinēja garantijas remonta, šobrīd nobraukti aptuveni 20000 km, uz katriem 10tk, jālej aptuveni 1.2l eļļas. Vai tas ir normāli tik jaunam ...
Auto, pirkts jauns. Līdz pirmajai TA, uz 30000 kopumā pieliets nepilns litrs eļļas. Pēc dzinēja garantijas remonta, šobrīd nobraukti aptuveni 20000 km, uz katriem 10tk, jālej aptuveni 1.2l eļļas. Vai tas ir normāli tik jaunam ...
Tad jau tas brauc ne ar benzīnu, bet eļļu!
Acīmredzot dzinēja garantijas remontā kaut kas ir "saremontēts" ne tā kā jābūt.
arii vecai kerrai tas nav iisti normaali,ja vien nav caurs un netek zemee.
PSA grupas dzinēji, īpaši dīzeļi, netērē eļļu (t.i. uz 20 000 apkopes int. apmēram 1 litrs eļļas). Protams, ja sāks darbu juristi, tad tāpat kā Audi gadījumā atrakstīsies, ka 1l eļļas uz 1000 km ir norma
Jaunam auto normāli, jo jau gandrīz no rūpnīcas dzinējam jau viss slikti. Teorijā un agrāk eļļas ēšana nav norma un liecina par dzinēja izdilumu.
··· Eļļa: Citroen Berlingo 2018, 1.6i, ... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) »
Izsaku ldzjūtību. Tas ir ļoti daudz info nekaada. :(
Simptomi nav mineeti.
Bet vispaar padaudz. Izskatās pēc iedegušiem eļļas gredzeniem.. Eļļas gredzeni varstu vadiklas letak motoru nomainit.
Lai veicas.
Nakamreiz vismas auto marku ··· Eļļa: Eļļas pateriņš lasīt visu diskusiju (12 atbildes) »
Motora piedevas-vai ir vērts? (18)
Plaši tiek reklamētas visādas motora piedevas gan benzīnniekiem , gan dīzeļiem kompresijas uzlabošanai un cilindra sieniņu daļējai atjaunošanai. Interesē atsauksmes konkrēti par plaši izsmieto Suprotec produkciju un Mototec ...
Plaši tiek reklamētas visādas motora piedevas gan benzīnniekiem , gan dīzeļiem kompresijas uzlabošanai un cilindra sieniņu daļējai atjaunošanai. Interesē atsauksmes konkrēti par plaši izsmieto Suprotec produkciju un Mototec ...
Pie liela dzinēja noskrējiena parastas transmisijas eļļas(arī padomijas produktu) pievienošana jau paaugstinās kompresiju un samazinās dūmošanu,bet tas ir beigu sākums. Pa lielam,kamēr ir pircēji,būs arī piedevu pārdevēji un lai tas notiktu,jālaiž gaisā reklāma. Ja tas viss strādātu,tad jau eļļu ražotāji sen piedāvātu eļļu,teiksim stipri izdilušiem dzinējiem,bet brīnumi nenotiek.
Neaizmirsīsim,ka cilindra virsmai ir honējums(kas nezin šo tehnisko vārdu,tālāk var nelasīt)...tad lūk,tās visas piedevas pielīdzina vertikālās cilindra švīkas un pie viena arī aiztaisa ciet honējumu,kā rezultātā kompresijas gredzeni paliek bez eļļošanas. Jā,dzinēja kompresija uzlabojas,dzinējs paliek klusāks,ekonomiskāks,jaudīgāks pēc šīm piedevām,bet tas nav mūžīgi,jo gredzeni drīz vien sadilst. Protams,tas nenotiks pēc pāris tūkstošiem,iespējams pat ne pēc pusgada. Ja par molibdenu,tad tas nelielās devās ir pievienots visām motoreļļām. Jebkura piedeva eļļā ir limitēta,ražošanas procesā nevar visas foršās,bieži ne tik dārgās piedevas pievienot maksimālajās porcijās,tā ir katra ražotāja spēle ar dzinēja ilgmūžību,dzinēja tīrību,veiktspēju...reizēm pat neliela pārcenšanās var bēdīgi beigties. Par to molibdenu,agrāk bija BMW modeļi,kuriem virs sadales vārpstām eļļošanas trubiņas nāca,tad lūk,šīs trubiņas tika aizsistas pāris mēnešu laikā un varēja meklēt jaunas sadales veles un arī rokerus...ar MB dzinējiem bija līdzīgi...Opel dzinējiem bieži vien aizsērēja kloķvārpstas eļļošanas kanāli.Bet jā,uz pārdošanu efekts bija.
Papēti Xado produkciju.
Kaut kāda jēga ir, bet nu no kapremonta tas neizglābs. Bija kādreiz tāds Latvijas produkts Molylat,ja pareizi atceros nosaukumu. Tā pievienošana eļļai,vismaz traktoram deva jūtamus uzlabojumus. Palielinājās jauda un mazāk dūmoja. Piedevas sastāvā bija ļoti smalki krāsainā metāla putekļi,kuri iet cauri filtram,bet aizpilda mikro švīkas un aizkavē nodilumu. Vai tādu vēl ražo,nezinu gan. Jauniem un relatīvi jauniem (0-5 gadi, līdz ~150000km), manuprāt, ar piedevām nav ko iespringt. Galvenais ir lietot labu eļļu (pats dodu priekšroku Mobil), mainīt eļļu/filtru katrus 10000 km un nepaļauties uz deklarētajiem eļļas servisa intervāliem 20000 un vairāk. Manam līzinga zirgam tie ir 40000 km - vājprātīgs cipars.
Savam fana dubļu/meža transportam, kuram iekšā ir iemānīts Indenor dīzelis (lika uz Ford Sierra un kaut kādiem Peugeot) leju iekšā krievu Cupper (ir gan gatavas eļļas, gan piedevas) Izskatās pēc tumši zaļas zampas. Tas dēļ augsta vara satura, kurš izsēžas tērauda diluma vietās. Ja interesē teorija, tad var apskatīties http://www.cupperinfo.ru/ Mērījumus neesmu veicis, taču, kopš šo lietoju, mans dubļu rūķis pielec krietni labāk, nesalīdzināmi mazāk ēd eļļu un velk labāk. Vienīgā nelaime, ka Latvijā neesmu to redzējis. Man to atved pazīstams fūrists no saviem austrumu reisiem. ··· Eļļa: Motora piedevas-vai ir vērts? lasīt visu diskusiju (18 atbildes) »
Kaut kāda jēga ir, bet nu no kapremonta tas neizglābs. Bija kādreiz tāds Latvijas produkts Molylat,ja pareizi atceros nosaukumu. Tā pievienošana eļļai,vismaz traktoram deva jūtamus uzlabojumus. Palielinājās jauda un mazāk dūmoja. Piedevas sastāvā bija ļoti smalki krāsainā metāla putekļi,kuri iet cauri filtram,bet aizpilda mikro švīkas un aizkavē nodilumu. Vai tādu vēl ražo,nezinu gan. Jauniem un relatīvi jauniem (0-5 gadi, līdz ~150000km), manuprāt, ar piedevām nav ko iespringt. Galvenais ir lietot labu eļļu (pats dodu priekšroku Mobil), mainīt eļļu/filtru katrus 10000 km un nepaļauties uz deklarētajiem eļļas servisa intervāliem 20000 un vairāk. Manam līzinga zirgam tie ir 40000 km - vājprātīgs cipars.
Savam fana dubļu/meža transportam, kuram iekšā ir iemānīts Indenor dīzelis (lika uz Ford Sierra un kaut kādiem Peugeot) leju iekšā krievu Cupper (ir gan gatavas eļļas, gan piedevas) Izskatās pēc tumši zaļas zampas. Tas dēļ augsta vara satura, kurš izsēžas tērauda diluma vietās. Ja interesē teorija, tad var apskatīties http://www.cupperinfo.ru/ Mērījumus neesmu veicis, taču, kopš šo lietoju, mans dubļu rūķis pielec krietni labāk, nesalīdzināmi mazāk ēd eļļu un velk labāk. Vienīgā nelaime, ka Latvijā neesmu to redzējis. Man to atved pazīstams fūrists no saviem austrumu reisiem. ··· Eļļa: Motora piedevas-vai ir vērts? lasīt visu diskusiju (18 atbildes) »
Bet, ja nopietni, tad Latvijā ir auto servisi. Ar eļļas izliešanu un ieliešanu vien nepietiks. Vēl arī filtrs ir jāmaina, jāzina, kur viņu meklēt, kāds viņš izskatās, un jāspēj arī atskrūvēt.
Labāk tomēr meklēt autoservisu - būs ātrāk un drošāk, arī beigās lētāk. Elementāri.Uzliec auto uz pacēlāja, attaisi korķi, nolaid veco, aiztaisi korķi, atskrūvē vāciņu, pielej eļļu, aizskrūvē vāciņu. Pati taisies to darīt??? :) ··· Eļļa: Kā nomainīt eļļu dzinējam lasīt visu diskusiju (21 atbildes) »