Garantija
Pāris nedēļas atpakaļ nopirku itāļu zīmola DEK´HER džinsus. Dārgus, vismaz priekš manis. Ar pogājamu aizdari. Šodien, sēžot mašīnā, ieraudzīju, ka apakšējā spiedpoga tūliņ izvelsies no auduma, atstājot pamatīgu caurumu. Tā kā biju lielpilsētā, tad grām braucot iebraucu veikalā, lai uzjautātu, vai garantija tādām precēm darbojas. Pārdevēja uz mani tā paskatījās, it kā es būtu no Marsa un izmeta, ka varbūt man vajadzējis būt gudrākai un pirkt ar rāvējslēdzi, jo tikai ļoti slaidām sievietēm spiedpogas nebirstot ārā. Pēc diezgan asas vārdu pārmaiņas viņa man piedāvāja ekspertīzi, pabiedējot, ka bikses tikšot sagraizītas un sabojātas. Tā kā bikses man ļoti mīļas un labi izskatās un der, tad apēdu savu kamolu un secināju, ka vienkāršāk būs salabot pašai.Mājās, labodama bikses, aizdomājos, vai nevarēju mēģināt piedzīt atpakaļ naudu, jo ir gan čeks, gan birkas. Un bikses nav lētas - 80 Ls tomēr kokos neaug.
p.s. tiem, kas asprātīgi zāģēs, ka vajag izmēru pareizo izvēlēties vai vel nez ko - bikses nav ne par mazu, ne lielu. Vnk kā uzlietas. Ak, jā - un ir man liekais svars, tāpēc arī bikses atbilstoša izmēra.:P
neko (2012-09-20 17:00) nu kā variants; pēc 8 par 10 Ls un met ārā pat nemazgājot... un nebūs jauztraucas:)
Nate (2012-09-20 17:00) Uzraksti vēstuli ražotajam.
Tessa (2012-09-20 17:04)
Pateretaju biedriiba.vestule razhotajam.
kapec negriezies pie veikala vadiitajas?
sancho9 (2012-09-20 17:08)
jāzin pircēja tiesības: Eiropas savienības mērogā ievestai precei 2.gadu garantija...
...un pircējam vienmēr ir lielākas tiesības,nekā gudri runājošai pārdevējai...
...jāiet un jārunā ar veikala vadību,nevis jāmetās virsū nabaga izpildītājam...
Eneile (2012-09-20 17:14)
Vienīgā problēma - šādā gadījumā, ja grib taisīt traci, nedrīkst pašam kaut ko labot, bet citādi, kā minimums "remonts" viņiem ir jānodrošina.
Un naf ko pēkšķēt par ļoti slaidām - tad nevajag vienkārši tāda izmēra biksas taisīt.
elsa (2012-09-20 17:15)
Veikala vadītāja nez kāpēc nebija telefoniski sasniedzama. Un man nebija laika visu dienu stāvēt un gaidīt, kamēr uzradīsies.
UN virsū es pārdevējai nemetos, bet viņa mani izveda ar saviem tekstiem par modelēm. Un viņa pati bija tā, kas man tās bikses ieteica .
Neko, tās 8 - 10 Ls bikses atbilstoši arī izskatās. Un es parasti pērku to,kas man der, labi izskatās un es ērti jūtos. Un man apģērbs parasti kalpo gadiem.
chirkainiite (2012-09-20 17:16)
tieshi taa , kaapeec negriezies pie veikala vadiitaaja ....
pirms gadiem Sipces veikalaa nopirku meeteli , nepagaaja ne3 meenesji raaveejsleedzeejs sabojaajaas , aizvedu uz veikalu laipni jautaajot paardeveejai ,vinja man arii soliijaas nezinkaadu ekspertiizi veikt un veel njeemaas ka meetelis ir velkaats .... kad pajautaaju vai ar veikala vadiitaaju varu runaat , paaris reizes man taa paardeveeja atteica, bet kad gaaja paarunas augstaakos tonjos , veikala vadiitaaja arii uzradaas , jautaaja kas par probleemu uzraadiiju chekus un teicu nebiju reekjinaajusies , ka shim meetelim peec 3 meeneshiem raaveejsleedzeejs izjuks ,vinjai nebija probleemas pienjemt meeteli uz raaveejsleedzeeja paarshuushanu , kaadas bija paardeveejai...
bez tam tev taa paardeveeja jaanoliek pie vietas , kas vinjai par dalju kaadas bikses tu peerc, un bez tam 70% paardeveejas skaitaas konsultantes , tad nu paardeveeja , kas shiis bikses tev paardeva nebija uzdevumu augstumos ...jo nepaskaidroja , ka shiim bikseeem aatri pogas var sabojaaties ... bet vinjaam jau pa lielam vienlga , jo vinjas no paardotaa it seviskji daargajos veikalos sanjem %....
black_swan (2012-09-20 17:17) Ir ir garantija, ja veel visi cheki, tad, ja bode neraghee, tad pateereetaaju aizsardziibas biedriiba (tur ar var vienkaarshi uzzvaniit, konsulteeties). Lai izdodas tikt pie jauniem dzinsiem! :)
violinn (2012-09-20 17:18)
Vispār veikali maina, nelabprāt, pēc visādām ekspertīzēm, bet maina. Nav man pieredzes, ka naudu atdotu. Kaut gan faktiski tā maiņa tā arī notiek - es atgriežu preci, man caur kasi it kā atdod naudu un tad uzreiz par citu preci tiek atkal tā summa kasē izsista.
Man nav iekšā ņemties ar patērētāju aizsardzības padarīšanām.
Hipnotic (2012-09-20 17:19) Nu ja ir tik redzams defekts, tad toč ko vajag iesàkt, un nest vien uz veikalu prom pie vadîtàjas. Man pieredze ka atdod naudu ir ar gandrîz gadu lietotu làzerepilatoru, kuram pèc gandrîz gada lietošanas secinàju, ka nav efektîgs - rakstîju paskaidrojumu un dabûju atpakalj visu naudu -200ls
Nate (2012-09-20 17:22)
Kā jūs nesaprotat,ka pārdevējai ir stingri piekodināts pircēju ar pretenzijām atšūt bez vadītājas iejaukšanās.
Te daudz ārzemēs dzīvojošo,jūs esat manījuši,ka tur kādam pāršūtu raiferi vai izkritušas spiedpogas vietā iekarinātu vecajā caurumā knapi turošos jaunu?Kaut kā neticas.Domāju,ka bez vārda runas paņemtu un samainītu preci vai atdotu naudu.
neko (2012-09-20 17:25) Nate: "Domāju,ka bez vārda runas paņemtu un samainītu preci vai atdotu naudu." - bet tu nedomā - aizbrauc pamēģini pati:)
elsa (2012-09-20 17:28) Ja es dzīvotu lielpilsētā, es katru dienu staigātu uz bodi un kasītos, bet man pāris braucieni un biksēm jau dubultā cena. Pērn nopirku ādas somu, kurai rokturi juka ārā. 1X salaboja, kā ieliku minerālūdens pudeli, tā otrs rokturis izjuka. Arī garantija. 2 X atdeva naudu. Tas pats bija ar eiroskora gumijniekiem. Pārdevēja skaļi izreklamē, ka 2 gadu garantija un man jau pirmajā nedēļā rāvējs bija beigts. Tā nu vadāju nez cik X, kamēr uztaisīju traci un atdeva naudu. Deļ ceļa izdevumiem man tās preces sanāk astronomiski dārgas.:D Žēl,ka laukos nav lielveikalu.:D
Emma45 (2012-09-20 17:30) Ja jau pēs trača naudu atdod,tad laikam tas ir likumā teikts.Vajag sameklēt,ka tur īsti ir.
Tessa (2012-09-20 17:33)
tu panjemi tas vadiitajas telefona nr? es zvaniitos,kamer sazvaniitu.plus-kads tachu vinju iecela par vadiitaju.
ja mani daved,varu but ljoooti kasiiga :DD daklauvetos liidz augsham un panaktu,lai man atbild.
Skaidrite_Leeninna (2012-09-20 17:43) elsa, lasi šeit > http://www.ptac.gov.lv/page/483
wildweed (2012-09-20 17:50) Elsa, saki, lūdzu, kā Tu tās bikses laboji, t.i., to spiedpogu ?
breakdown (2012-09-20 18:07)
elsa - ir jaazin savas pateereetaaju tiesiibas. Paardeveejas un vadiitaajas var visaadi izrunaaties, jo spiediis uz letinja kaunu un negribeeshanu "kjeepaaties".
neko - normaalaas valstiis taa arii tieshaam ir, ja tev ir cjeks (un dazjreiz pat bez cjeka), tad prece tiek pienjemta atpakalj bez visaadiem jautaajumiem. Parasti vieniigais jautaajums no paardeveeja puses atgriezjot preci ir "juus veelaties atpakalj naudu vai arii citu preci? ". Nekaadas ekspertiizes, nekaada klienta kauninaashana un maaciishana.
Vucis (2012-09-20 18:15)
Nez, līdz šim nekādu problēmu nav bijis. Es jautājumu nostādu tā: "šite saplīsis... nu tā, ko MĒS tagad darīsim?!" - policista tonī un gaidām atbildi no pārdevējas. Vairs ne vārda.
Tad iesniegums 2 exemplāros, čeka kopija un bixes galdā. Bez jebkādām debatēm.
elsa (2012-09-20 18:55)
Wildweed, par laimi, tikai ar adatu un diegu. Rīt, pie dienas gaismas, mēģināšu visu izārdīt, lai neko neredz.
Un paldies par ieteikumiem. Sameklēju čeku, birkas, pat iepakojumu un nākamreiz, kad būs brauciens uz to pusi, savas patērētāja tiesības izmantošu.
p.s. Tas ohujs reizēm ir zelta vērtē.:DD
pirmais_solis(2012-09-20 19:06) ar spiedpogām mēdz tā gadīties, bet ja viņas ir pareizi iespiestas problēmām nevajadzētu būt, kā saka ,asti gaisā un uz veikalu prom , brāķis paliek brāķis. nākamās atbildes
Atbildes 1 līdz 20 (kopā 33) | nākamās >> |